28 maja 2014

Początek

Witam wszystkich, którzy trafią na ten blog :)


Bardzo długo zastanawiałam się, czy pisać blog czy nie. Od 2009 roku regularnie odwiedzam Indie i być może mogłabym napisać o kilku interesujących rzeczach, które miałam okazję podpatrzeć, doświadczyć. Niestety brak pewności siebie i obawa przed krytyką internetową, zawsze mnie powstrzymywała. Myślałam, że i tak nic ciekawego nie napiszę, a strach przed wyszydzaniem mnie i mojego życia skutecznie mnie hamował. Przełamałam się jednak i stwierdziłam, że chyba jestem gotowa. Nie wiem jeszcze w jakim kierunku rozwinie się blog i na ile starczy zapału. Myślę, że mogę podzielić się wiadomościami o różnych lokalnych ciekawostkach oraz podpowiedzieć co ciekawego można tutaj zobaczyć.
Dostawałam swego czasu pytania odnośnie zwiedzania mojej okolicy, a jako że sama także wyszukuję podobne wiadomości na blogach, myślę że może się to okazać pomocne przy planowaniu wycieczki. Każdy kto choć trochę zna Indie wie, że każdy region charakteryzuje się unikalną kulturą, zwyczajami i kuchnią. O kulturze regionu w którym obecnie przebywam w Polskim internecie nie znalazłam zbyt wiele wiadomości. Jeżeli więc kogoś zainteresuje moje zwykłe/niezwykłe życie w południowych Indiach to zapraszam :) 




4 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałosci w pisaniu :) 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu powodzenia i wytrwałości :) 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, odwagi i wytrwałości w pisaniu bloga. Będę śledzić z zaciekawieniem. Na początek mam pytanie... w ostatnim czasie wiele się słyszy o Indiach, niestety w negatywnym kontekście (np. napadów na kobiety i gwałtów). Czy do Ciebie dotarły takie informacje, co o tym myślisz, czy czujesz się bezpieczna i jak w ogóle oceniasz stosunek mężczyzn do kobiet?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :D Obym wytrwała lol
    Jeśli chodzi o napady i gwałty, to są super sensacyjne wiadomości, świetne do polskich mediów. Ok na serio, to oczywiście, że wiem, słyszałam i słyszę. To pewnie temat na dłuższą notkę o którym może kiedyś napiszę. Jeżeli chodzi o moją okolicę jest raczej bezpiecznie, ale zawsze lepiej stosować pewne środki ostrożności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...